Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Italië van Sytske Vinkesteijn - WaarBenJij.nu Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Italië van Sytske Vinkesteijn - WaarBenJij.nu

Monteverde

Blijf op de hoogte en volg Sytske

23 Oktober 2012 | Italië, Monteverde

Vanmorgen eerst naar het Arenal meer gegaan om te kanoën, 5 toeristen en 2 gidsen.
Twee uur rond gevaren en genoten van de omgeving en uitzicht, de vogels en een beetje lichaamsbeweging.
Ondertussen had de chauffeur een watermeloen en een grote ananas schoongemaakt en bananen klaargelegd.
Na al dat fruit terug naar de bungalow waar de auto al ingepakt stond te wachten.
De berichten over wat ons aan wegen te wachten stond varieerden tussen 2,5 uur (de kanogids) en de 5 (ons reisbureau).
Op papier zouden de weggetjes beter moeten zijn dan wat we gisteren uitprobeerden. Dat viel nog iets tegen.
Eerst de omweg om het meer, dat was prachtig, uitzichten, loslopende paarden, kalfjes en een snoezige neusbeer. Na een glas mangosmoothie door. Op een gegeven moment nog 40 km. te gaan. Uitzicht nog steeds prachtig, en de kalfjes liepen er ook nog. Maar de weg......
Die 40 km. duurde 1,5 uur. Hobbelen en hobbelen. maar het ging en Guido vond het leuk.
Aangekomen in de "Rustic Lodge" waar alles van hout is en deels zelfgemaakt.
Nu even op de kamer met een liter locaal bier (doet denken aan witbier bij ons) en een boekje. De foto's al op de Ipad bekeken.
Was weer een superdag!! Straks eten en waarschijnlijk vroeg in bed. De dag begint hier vroeg.